Regulamin zwrotu towaru:
-
Kupujący może zwrócić zakupiony towar w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
-
Zwrot towaru jest możliwy wyłącznie w przypadku, gdy produkt nie nosi śladów użytkowania i jest w stanie nienaruszonym.
-
Kupujący jest zobowiązany poinformować sprzedawcę o swojej decyzji zwrotu towaru poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: [biuro@chip-com.pl]. W treści e-maila należy podać numer zamówienia oraz powód zwrotu.
-
Koszt zwrotu towaru ponosi kupujący.
-
Zwrotu należy dokonać na adres sprzedawcy: Chip-com, Jesionowa 13, 80-261 Gdańsk, Polska.
-
Po otrzymaniu zwróconego towaru, sprzedawca przeprowadzi weryfikację stanu produktu i zwróci kwotę odpowiadającą wartości zakupu towaru na konto bankowe kupującego w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu.
-
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub zużycia produktu, sprzedawca ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu towaru.
-
Niniejszy regulamin nie wyłącza ani nie ogranicza praw kupującego wynikających z przepisów prawa.
-
Sprzedawca nie przyjmuje zwrotów od firm, z wyjątkiem jednoosobowych działalności gospodarczych, w przypadku o którym mowa w art. 7aa Ustawy o prawach konsumenta w zw. z art. 385(5) kodeksu cywilnego.
-
Sprzedawca nie przyjmuje zwrotów nadanych za pobraniem.
-
W przypadku, gdy kupujący otrzymał gratis wraz z zakupionym produktem, to w przypadku zwrotu towaru, kupujący jest zobowiązany do odesłania również gratisu.
-
Niniejszy regulamin nie wpływa na prawa kupującego wynikające z przepisów prawa, w tym przede wszystkim z Ustawy o prawach konsumenta oraz Kodeksu cywilnego.
Zwrot towaru prosimy wysłać na adres: Chip-com Jesionowa 13 80-261 Gdańsk Polska
Prosimy o dokładne opakowanie i zabezpieczenie towaru przed wysyłką.
Chip-com Serwis i Sklep
Gdańsk, ul. Jesionowa 13
Czynne:
pon-pt 10:00 – 19:00
soboty 10:00 – 16:00